środa, 3 kwietnia 2013

Fajność / Awesomness

Czego słuchacie?

Ja ostatnio zauważyłam nowy podział w moich ulubionych płytach: na te nadające się do samochodu (głośne, krzykliwe, pobudzające i łatwe do zaśpiewania, chociaż głosu przecież nie mam) i te bardziej domowe (czyli wszystko co w jakikolwiek sposób zwróciło moją uwagę).

//What do you listen to?

I've just noticed that my CDs fall into two categories: those that I can listen to while driving my car (loud, energetic and easy to sing along, even  tho I have no voice) and everything else (more domestic yet interesting in a way)
 

0 komentarzy. Miłego dnia!:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply