czwartek, 4 kwietnia 2013

Lukewarm body

A jednak. Wyszłam z domu w trzech kolorach. Gorzej być nie mogło, moja szafa od jakiegoś czasu jest wyraźnie podzielona na "mogę w tym iść do pracy" i "chciałabym mieć gdzie to założyć". Chroniczny brak czasu doprowadził do tego, że zamiast bawić się modą, zadowalam się monochromatycznymi pewniakami. Przydałoby się trochę wakacji i modowej wyobraźni..

//Unfortunately, I didn't look hot. Lukewarm at most.

I went to work wearing only three colors. Could it get any worse? My wardrobe is divided into "I can wear it to work" and "I wish I could wear it somewhere". Free time does not exist for me and instead of playing with fashion I choose the same colors over and over again. Imagination, where art thou?

 



2 komentarzy. Miłego dnia!:

grumpygreenmonkey pisze...

Mam dokładnie tak samo podzieloną szafę, i bardzo żałuję, że brak mi odwagi nosić wszędzie wszystko.

Unknown pisze...

Ciekawy manicure. :)Bardzo ożywia stylizację!

Oczywiście obserwuję i liczę na odwiedziny!
magdalena-megi-fashion.blogspot.com

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply