piątek, 11 września 2009

42. Lista osobista. A co ty chomikujesz?

Dzisiaj w Trójce był dzień zaskoczeń; między innymi puścili Spice Girls. W zasadzie nigdy nie byłam wielką fanką, ale skłoniło mnie to do przejrzenia moich zbiorów (bo wielki ze mnie chomik i wszystko, ale to wszystko zostawiam, bo może się później przydać).
I okazało się, że mam mnóstwo starych kaset i płyt z całkiem fajną muzyką. Irena Jarocka, Edyta Geppert, Michał Bajor to kilka polskich płyt. Eros Ramazzotti, soundtrack z Ally McBeal, Turin Brakes, Vanessa Mae to moje zagraniczne zakurzone płyty. Znalazłam też Jefferson Airplane, Ali Farka Toure, mnóstwo płyt z muzyką latynoską i mnóstwo innych skarbów. Chomiki ręce w górę, co chomikujecie?

PS. Na zdjęciach mój dzisiejszy chaos. Zestaw domowy, w którym czytałam najfajniejszą książkę pt. "Afrodyzjak" (więcej o książkach już wkrótce), zestaw domowy przekształcony w wyjściowy i zestaw wyjściowy

Today I heard an old Spice Girls' song on the radio and started to wonder if I had any old CDs hidden somewhere. And I found many of them: OST from Ally McBeal, Jefferson Airplane, Vanessa Mae. And you, do you store things because you might use them later or you throw them away just like that?

PS. On the pictures is my today's chaos. My home outfit (and me reading my favourite book "The food of love", my home outfit made outdoor and my outdoor outfit.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

W tle: moja szalona kolekcja temperówek (znanych też jako ostrzółki, ostrzałki i strugaczki)
In the background: my crazy pencil-sharpeners collection
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

niebieski sweter/blue sweater - Benetton
legginsy - KappAhl
pasek/belt - Zara
spódnica/skirt - Zara
czarny sweter/black sweater - Troll
biżuteria/jewellery - handmade

Ciao!


4 komentarzy. Miłego dnia!:

Anonimowy pisze...

wlasnie robilam akcje wyrzucania zachomikowanych rzeczy... mialam maseeee kartek, listow etc. poza tym o zgrozo wyparcowan z jezykow i poprawionych testow;-D a najsmieszniejsze jest to, ze najbardziej mnie boli wyrzucanie kser z jezykow xD mam chyba cos z glowa, bo przeciez i tak do nich nie zagladam;P

bo pisze...

Ja zostawiam wszystko, bo przecież może się jeszcze przydać. Mimo tego, że staram się robić porządki co jakiś czas to to i tak nic nie daje. Najwyżej kserówki lądują w koszu.

Świetne jest zdjęcie na którym czytasz.

Enten-Eller pisze...

Ze mną jest taki problem, że chomikuję wszystko. Mam parę numerów Bravo z przełomu 90/00, jakieś stare zabawki, kasetę O-Zone, zapałki z lat 70, pudełka po wszystkim, swoje rysunki z wczesnej podstawówki... Nieraz mi się śniło, że to wszystko wyrzucam i czuję się taka lekka, i półki się nie łamią, i jest taki porządek, ale chyba się nigdy na to nie odważę.

Bardzo stajlisz masz kapcie :)

Anonimowy pisze...

Co za wspaniały sposób noszenia naszyjnika na pierwszym zdjęciu! Dawno już na blogach nie znalazłam niczego tak inspirującego! Dziękuję!
magrat

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply