wtorek, 8 września 2009

41. DIY, Marie Antoinette and my dog.

Dzisiejszy post sponsoruje Lalique. Nigdy nie podobały mi się ichnie kolczyki, sławne dzięki Marii Antoninie. Tak się jednak jakoś złożyło, że w pokładach szkła znalazłam małe szklane cosie, podobne do kropli Lalique. A ponieważ miałam trochę wolnego drutu, zrobiłam sobie moje własne Marieantoinettki. Oprócz nich kilka naszyjników, bransolet i innych świecidełek.

A do zdjęcia pozował ze mną mój pies :)

Today's note is sponsored by Lalique. I never liked their earrings, famous because of Marie Antoinette. But it somehow happened that I found two Lalique-like beads and so I have my own Marieantoinettes. Besides I made some necklaces, bracelets and so.

On the pictures is my lovely dog :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Zbliżenie:
spódniczka/skirt - Zara
top - Cubus
kardigan/cardigan - SH
legginsy - zwykły sklep/random store
biżuteria/jewellery - handmade

na biurku/on my desk - bałagan/mess

Lalique'owe kolczyki/Lalique-like earrings - na filiżance z Chodzieźy/on a Chodzież cup

8 komentarzy. Miłego dnia!:

zakupocholiczka pisze...

ale mi się podoba Twoja spódniczka;) i kolor ust:P

Anonimowy pisze...

Spódniczka i cały zestaw bardzo ładnie wygląda :)

blueberry pisze...

Ja stawiam na spódnicę i gratuluję talentu. Fajnie wyszło.

kulululu pisze...

super spódnica

MEG pisze...

naprawde bardzo fajnie wygladasz! takie proste, ale ciekawe!

cattasha pisze...

swietny zestaw szczegolnie podoba mi sie spodniczka

Mała Gosia pisze...

spódnica i bluzeczka to moi faworyci w tym zestawieniu

Anonimowy pisze...

podziwiam! ja nie mam cierpliwości do takich robótek:(

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply