poniedziałek, 7 września 2009

40. Dzień, wspomnienie lata...

Jeszcze kilka dni temu szłam do miasta ubrana właśnie tak. Spódnica, sandały, top. Dzisiaj musiałam założyć top, kardigan, kurtkę i do tego jeszcze chustę bo wiało jak diabli. Już chyba nie pochodzę w sandałach w tym roku. A szkoda, bo jeszcze nie znudziły mi się upały, słońce.

Na szczęście mój blog pozwala mi pozostać po słonecznej stronie świata. Dlatego nie pokażę wersji z kurtką. Lato trwaj!

Just a few days ago I went shopping wearing these clothes: skirt, sandals, top. Today I had to wear a top and cardigan and jacket and scarf. It looks like I'm not going to wear sandals this year. I wish I could because I'm not done with hot sunny weather.

Lucky me, my blog allows me to stay on the bright side. That's why I'm not going to show you the jacket-version.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

top - Reserved
spódnica/skirt - SH
torba/bag - SH
biżuteria/jewellery - handmadel

0 komentarzy. Miłego dnia!:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply