wtorek, 23 czerwca 2009

13. Trzy Kreski



mejkapowy szał nadal trwa. zamiast się pakować lub chociaż ogarniać rzeczy przed przeprowadzką, siedzę przed lustrem i próbuję nowe makijaże. oczywiście nie chciało mi się założyć soczewek więc prawie wsadzałam głowę w lustro ale dzięki temu odkryłam, że trzy kreski są lepsze niż jedna. ale z normalnymi brwiami ;)
w tle łazienka, moja jeszcze przez dwa tygodnie

the make-up frenzy is still on. instead of packing my stuff or at least getting ready before moving out i'm sitting in the bathroom and making myself up ;) without contact lenses it's so terribly difficult and blurry! but i've found out that three lines are better than just one.
in the background, my for the upcoming two weeks bathroom





makeup - handmade
naszyjnik (necklace) - handmade
bluzka której nie widać (the top that is invisible) - SH

0 komentarzy. Miłego dnia!:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply