środa, 24 czerwca 2009

14. Torreador

dzisiejsza pogoda nie pozwala na zdjęcia które przedstawiają cokolwiek ponad szarość, i to zamazaną szarość. po wielu próbach, jak dla mnie za wielu, rozumiem, że makra wymagają czasu, ale zdjęcie bluzki? więc po wielu próbach udało mi się zrobić coś co może przypomina zdjęcie i ma pokazywać mój najnowszy nabytek, bolerko, które przypomina mi torreadora, wyszywane fajnymi koralikami i ogólnie czadowe ;) musicie uwierzyć na słowo :)

w tle oczywiście mój bałagan przeprowadzkowy

the weather today doesn't allow anything more that a greyish and blurry photo. after many, many efforts voila! what i have: sometging that looks a little bit like a photo and should show me wearing my newest purchase, a torreador-like jacket

in the background my messy-before-moving-out room











bolerko (torreador-like jacket) - SH
bluzka (top) - SH
dżinsy jak to dżinsy
kolczyki (earrings) - handmade

0 komentarzy. Miłego dnia!:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply