poniedziałek, 20 lipca 2009

27. Szafiarski Przewodnik Turystyczny - Bydgoszcz

Z przyczyn radosnych i szęśliwych jestem nad morzem, a co za tym idzie, nie miałam ani chwili spokoju przed wyjazdem i nie zdążyłam obfotografować mojego kolejnego ulubionego i godnego polecenia i uwagi miejsca w Bydgoszczy, czyli LPKiW Myślęcinek

Jest to park miejski znajdujący się 5 km od centrum miasta. Zajmuje 830 ha, więc jest naprawdę olbrzymi. Jest tam ZOO, ogród botaniczny, park rozrywki dla dzieci, mnóstwo zbiorników wodnych (na których zimą można jeździć na łyżwach), stok narciarski, stadnina koni...

Ogród alpejski, czyli wiele kamieni, skał, strumyk górski, górskie rośliny i tak kamienista ścieżka, że bez traperów bywa ciężko


Zawody jeździeckie w Myślęcinku


Ogród botaniczny, czyli mnóstwo trawy i kwiatów, wszystkie z karteczkami z nazwami, bo tak naprawdę to nie zwykła trawa tylko Poa trivialis.

(zdjęcia pochodzą ze strony LPKiW)

A tak wyglądałam w zeszłym roku, gdy pierwszy raz wiosną pojechałam do Myślęcinka łapać kijanki.



Ciao!

0 komentarzy. Miłego dnia!:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply