środa, 1 lipca 2009

17. Mekinking się przeprowadza

oto przed wami przeprowadzona mekinking. po dwóch dniach w warszawie w końcu mam mieszkanie, mam w nim moje rzeczy, co więcej mam też wszystko co potrzebne w wakacje w domu, bo mój kochany tata pojechał ze mną do warszawy i zabraliśmy do domu mnóstwo niezbędnych ciuchów, książek i czego jeszcze. dlatego tak rzadko bywałam na blogu i pewnie dlatego tak rzadko będę bywała, to że warszawę mam 'done' nie znaczy, że tak samo jest w domu; teraz w pokoju mam dywan z walizek, ciuchów no i oczywiście kamieni, bo już zaczęłam wakacyjną kolekcję biżu. podsumowując: standardowy bałagan i chaos a ja zamiast to ogarnąć robię nowe kolce lub maluję tshirty. no i w międzyczasie zdjęcia

podejście jeden: babcia brata się z ostrością



podejście dwa: babcia brata się ze zdjęciem portretowym



to że w zasadzie nic nie widać nie jest wadą tych zdjęć, bo też nie mam na sobie nic szczególnego:
długa, brązowa, ale idealna na upały spódnica - zwykły sklep
bluzka - cubus
japonki, których nie widać -hm

0 komentarzy. Miłego dnia!:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply