środa, 17 czerwca 2009

11. Notre Dame De Paris chanson 25 Le Val D'amour

w końcu za mną chyba najcięższy egzamin w tej sesji, wspaniała i cudowna literatura angielska, wiek XIX i XX.
po drodze zamiast się uczyć, ekscytowałam się oglądając Notre Dame de Paris i co za tym idzie ćwiczyłam makijaż a'la Gringoire le Poete. prawdopodobnie z winy trzęsącej się ręki, późnej pory i nędznego eyeinera Gringoire'a nie przypominam, ale co się zabawiłąm to moje ;)

i've just passed the most difficult exam this year, English literature XIX and XX c. obviously, i've spent a lot of time doing this and that instead of learning, among others i've mastered a Gringoire makeup from Notre Dame de Paris. well, it doesn't really look like Gringoire, probably because of my shaking hands, late hour and shity eyeliner, but the fun is mine







Le Val D'amour. Od dziś mój fav.

En haut de la rue St-Denis
Il existe un endroit béni
Dont on voit briller les bougies
Dès que vient la tombée du jour

Là-bas au milieu de la plaine
Il suffit qu'un jour on y vienne
Pour que toujours on y revienne
Au cabaret du Val d'Amour

Au Val d'Amour
Les femmes d'amour
Vous font l'amour
Pour quelques sous

Pas besoin d'or
Ou de bijoux
Pas de discours
Ni de mots doux

Que quelques sous
Pour faire l'amour
Aux femmes d'amour
Du Val d'Amour

***

po drodze zdążyłam też pstryknąć sobie fotkę domową, czyli tak wyglądam jak nie wyglądam. w tle (ponieważ strój jest tak monochromatyczny, pomyślałam, że tło będzie napaćkane) widać mój pokój po przejściu huraganu, czyli po dniach i nocach nauki. enjoy!

i've also managed to take a home picture of me looking like i'm not looking. in the background (as the outfit is so monochrome i decided to add some colours) you can see my room after a storm, meaning after day&night learning. enjoy!











koszula - SH
getry (teraz to się poprawnie chyba nazywa legginsy, ale moje wewnętrzne dziecko mówi getry)
buty - deichman
kolczyki, których prawie nie widać - handmade



4 komentarzy. Miłego dnia!:

kotowa pisze...

jak to nie udał się!? mi się strasznie podoba! serio, chyba odgapię i pójdę tak na najbliższą imprezę :)

Unknown pisze...

e tam- jak nie wyglądasz to nawet wyglądasz. Nawet domowy look ma w sobie jakąś elegancję- zazdroszczę, bo ja nic innego niż wyciągnięty dres nie uznaję ;)

Anonimowy pisze...

o kurde, mialam nadzieje, ze na lingwistyce malo literatury daja (mniej niz na filologiach)!

fajnie wygladasz, jak juz sie pewnie zorientowalas koszule i legginsy sa mi bliskie haha;D

Szafa Madziary pisze...

tez chciałam te buty ale mi wszystkie wykupiłyście:P

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply