piątek, 26 kwietnia 2013

Goggle it!

Nowe gogle, po raz pierwszy przezroczyste i niebieskie. Póki co sprawdzają się rewelacyjnie.

Pływam od prawie 20 lat, nadal boję się morza, a zwłaszcza fal i jeśli jestem sama na basenie w każdym rogu widzę rekina. 

Nie zmienia to faktu, że pływanie to mój najukochańszy sport, do którego zawsze wracam z podkulonym ogonem. Nie ważne jak jestem zmęczona, z jakimi stworami walczę na codzień, wystaczy 30 minut w wodzie, żebym mogła stawić czoła każdemu wyzwaniu. Zmęczenie po pływaniu nie ma sobie (prawie) równych, zwłaszcza gdy próbuję pokonać dotychczas niezwyciężone 50 długości. Oby do wody!

//New goggles and for the first time in my life I'm wearing not only blue but transparent ones. That's so strange!

I've been swimming for almost 20 years now but I'm still afraid of the sea and the waves and I may not be proud of it but if I'm alone in a swimming pool I see sharks in every freaking corner.

That doesn't mean that I don't enjoy swimming. On the contrary, it's my favorite sport and no matter what I always come back to it. I may be exhausted and messed up but it only takes 30 minutes in the water and I'm ready to face whatever is hiding in the woods.And there's no (well...) feeling like the exhaustion you experience after having swum 50 laps. To water!



1 komentarzy. Miłego dnia!:

Katsuumi pisze...

Ja tez czasami lubie sobie poplywac :)

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply