środa, 25 stycznia 2012

Jedwabnie / Silk

Siedzą mi w głowie różne modowe stereotypy - że jedwab wiosną i latem, swetry zimą, spódnice w pogodne dni, małe torebki na wieczór. Postanowiłam (skoro jest jeszcze styczeń to można to zaliczyć do postanowień noworocznych) stawić czoła tym założeniom i wyjęłam z szafy jedwabne wdzianko. Zimą. I mi się spodobało. Czas na kolejne odważne posunięcia!

I was taught to follow certain steps - to wear silk in summer and sweater in winter, skirts when it's not raining and little handbags for evening events. But, since it's still the beginning of a new year, I decided to be brave and wore this silk blouse. And I loved it. It's time to face other stereotypes!



Bluzka / Blouse - SH Spodenki / Shorts - SH Torebka / Handbag - Parfois Rajstopy - Tights - Calzedonia Buty / Shoes - Lasocki

3 komentarzy. Miłego dnia!:

el_martina pisze...

ale sliczna ta bluzka!!!

black pearl pisze...

ładna bluzeczka:)

Evelline pisze...

Torebeczka bardzo fajna! :)

Zapraszam do mnie:)

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply