środa, 12 stycznia 2011

Na niebiesko / In blue

Od zawsze unikałam niebieskości, bo to nie mój kolor, bo mi nie pasuje, bo źle wygląda. Ale jak zobaczyłam tę torebkę, musiałam ją mieć. I dzięki niej przekonuję się do niebieskiego.

I've always avoided blue, because it's not my colour, because it doesn't suit me, because it doesn't look good. But once I saw this bag I knew I had to buy it. And it convinces me that blue is not that bad.









Sweter / Sweater - Reserved
Spodenki / Shorts - SH
Bluzka / T-shirt - Oysho
Torebka / Bag - Glamour
Pasek / Belt - SH
Buty / Shoes - Lasocki

2 komentarzy. Miłego dnia!:

AP pisze...

Cudna chabrowa torebka jej nie potrzebna jest jakości metka.


pozdrawiam
ADA

SOULYPE pisze...

Przepiękna jest ta torba. Zazdroszczę :)

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply