sobota, 18 września 2010

129. Szafiarki i Levi's Curve ID

Czwartkowe popołudnie spędziłam wraz z wybranymi szafiarkami w warszawskim sklepie Levisa szukając idealnych dżinsów. Okazją do spotkania w modnym gronie była premiera nowych spodni dopasowanych do kobiecych sylwetek - Levi's Curve ID.
Idealne dla mnie okazały się spodnie Bold, czyli te dla kobiet o pełnych kształtach a'la Jennifer Lopez.

Thursday afternoon I've spent with some of the Polish style bloggers searching for the perfect pair of jeans in the Levi's Store in Warsaw. The premiere of the brand new and perfectly fitting all kinds of silhouettes Levi's Curve ID jeans was a great opportunity to meet in a such fashionable company.
The ones perfect for me are called Bold, which 'honors genuine curves' a'la Jennifer Lopez.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Zdjęcia / Photos: Lumpexoholiczka, Agacior89, Robaczek & Zulkiszafa

Ciao!

2 komentarzy. Miłego dnia!:

JoannaMIKO pisze...

oj super było:D
świetnie się z Tobą bawiłam, mam nadzieje że do szybkiego zobaczenie:)

ps. fotki doszły?
pss. dzięki!

Bee pisze...

fajnie :)

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply