sobota, 24 kwietnia 2010

103. Shopping, my true love.

Od jakiegoś już czasu szukam mokasynów idealnych, niestety jakoś nie możemy się spotkać. Ale zamiast butów, w piątek kupiłam całe mnóstwo zupełnie niezbędnych rzeczy, między innymi:
1. parkę, chociaż mam stos kurtek, ale ma taki ładny kolor
2. torebkę, chociaż torebek mam na pęczki, ale tak na mnie spoglądała z półki
3. flaminga, chociaż wisiorków raczej nie noszę, ale jak tu nie kupić flaminga?

For some time now I've been looking for a pair of perfect moccasins, but somehow we can't meet. Still, instead of shoes I bought some completely unnecessary things, among others:
1. a parka, even though I have plenty of jackets, but the colour is so beautiful
2. a bag, even though I have thousands of bags, but it looked at me soo sweetly
3. a flamingo pendant, even though I don't wear pendants, but not to buy a flamingo?

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Parka - Reserved
Sweter / Sweater - SH
Okulary / Glasses - H&M
Torba / Bag - Reserved
Buty / Shoes - Gino Rossi

Ciao!

12 komentarzy. Miłego dnia!:

Dianka pisze...

mam identyczną parkę!! kolor ma rzeczywiście piękny! i zaklina deszcz- to znaczy jak tylko ją kupiłam, przestało padać :) pozdrawiam!!

lavender summer pisze...

wdziałam ostatnio fajne mokasyny w ccc :)
chciałam Ci podrzucić linka, ale jakoś nie moge ich znaleźć na stronie ccc :/

Fuchsia pisze...

A gdzie ten tajemniczy flaming? :)

Anonimowy pisze...

Torebek podobnie jak butów nigdy nie za wiele ;)
A parka mi sie podoba. Jak generalanie nie jestem przekonana do nich tak Twoja bardzo, bardzo :)

Malena pisze...

Nie dziwię się, że parka w takim kolorze Cie urzekła:) A torba absolutnie boska!

Gosia pisze...

parka bardzo fajna,ale dla mnie na 1 m-cu torebka :)

Fermina pisze...

a mogłabyś napisać tylko ile kosztowała? Po Twoim poście stwierdziłam, że to jest ta, której poszukuje! :)

Mekinking pisze...

Dianka - coś w tym jest, jak ją kupiłam to od razu poprawiła się pogoda
Lavender summer - już się chyba pogodziłam z tym, że idealnych nie znajdę, tym bardziej, że szukam najprostyszych, takich prawie męskich
Fuchsia - aparat mi się na nim rozładował, a teraz jakoś się nie mogę zebrać ;)
Eriil - no fakt, nowy dodatek zawsze się przyda
Malena - dzięki :)
Gosia - zgadzam się, torebkę pokochałam bardzo
Fermina - parka 39 a torebka 49 o ile mnie pamięć nie myli. w outlecie Re

Martiarti pisze...

Ślicznie Ci w tej parce! Czerwony to zdecydowanie Twój kolor;)

Laura pisze...

NIce post...

barbielaura.com

Biurowa pisze...

Parkę uwielbiam. Spróbuj ją zestawić też z czymś eleganckim :)

Fermina pisze...

w outlecie? O nie, w BDG nie ma outletu Re :(

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply