czwartek, 1 kwietnia 2010

101. Trochę bielizny na wierzchu i od razu jakby cieplej

Bieliźniano-buduarowy trend od jakiegoś czasu zdobywa nasze serca. I tak jak jestem absolutnie za bluzkami w kolorze nude, koronkami, falbankami i wszelkimi motywami zaczerpniętymi zza parawanu, to dziś postanowiłam spojrzeć na ów trend z innej strony. Bo czy naprawdę ktoś powiedział, że stanik musi być koronkowy i cały różowawy? Mój jest trochę tygrysi i zdecydowanie podbił moje serce. Brawo tygrysy i Afryka!

The lingerie-like trend took over the fashion reins. And I'm completely for nude blouses, bras, laces, ruffles and all these motives, but today I decides to look at it from a little different perspective. Who said the bra has to be made of lace and pinkish? Mine is tigerish and I love it! Viva tigers and Africa!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Spodnie / Trousers - prezent / gift
Bluzka / Blouse - SH
Stanik / Bra - H&M
Kamizelka / Vest - SH
Płaszcz / Coat - SH River Island
Bransoletki / Bracelets - H&M Kids, handmade, my mum's

Ciao!

28 komentarzy. Miłego dnia!:

kiwaczek2 pisze...

no całkiem uroczy. tak na początek ta kamizelka dobra, zakryjesz się trochę. a potem jak się przyzwyczaisz to będziesz śmigać z bielizna na wierzchu - wiem coś o tym:) no i ten super modny deseń! super super;)

Biurowa pisze...

Extra. Najnowsze trendy właśnie preferują noszenie bielizny na wierzchu. Normalnie dziewczyno wyprzedzasz projektantów!

Ferret pisze...

Zdecydowanie przykuwa uwagę, sprytnie wprowadzasz barwny element do całości. Wróżę przyszłość.

bessnel pisze...

Fajnie połączyłaś zwierzęcy stanik z futerkiem, barwo!

Gabi K. pisze...

Niby trendy,ale jak dla mnie koszmar...

a-good-buy Moja moda pisze...

Brawo! Brawo! No cudownie! Chcemy więcej ;)

Bee pisze...

:) odważna jesteś :) kapitalnie :)

Anonimowy pisze...

jestem zachwycona tym jak ten stanik fantastycznie sie wybija kolorystyczne! :D Kto powiedzial, ze bielizna ma byc koronkowa :) I jescze ta futrzasta kamizelka na to.. Ty to jak zawsze potrafisz ze sobą fantastycznie łączyć wszystko :D

czarna.masza pisze...

Niesamowita stylizacja. Bardzo drapieżna. A stanik jako główny element stroju to moim zdaniem coś genialnego! ;)

Anonimowy pisze...

Całkowicie na nie! Jestem albo zbyt pruderyjna albo zbyt nieśmiała a może po prostu ślepa gonitwa za trendami nie jest dla mnie... Pozdrawiam K!

Karolina Jędrych pisze...

Świetny pomysł z tym zwierzęcym motywem! Masz całkowitą rację - nie tylko koronka się liczy (choć ja w swoim stroju preferuję raczej koronkę właśnie). Tak, jestem na tak! :)

Sannas Land of Illusion pisze...

O i na kolejnym blogu szał stanikowy. Muszę chyba sama spróbować ;p Może do biura, myślę że szef padnie ;p

WER. pisze...

Świetny stanik! uwielbiam ten trend! :)

Cat pisze...

Sanna's, szef z pewnością padnie : )
Jej, u Ciebie ten trend tak pasuje, że aż zazdroszczę ; ) Futerko także świetnie zagrało z resztą : )

Klamoty pisze...

Co za nowatorstwo w połączeniu 2 fascynujących trendów - futerko i bielizna razem. Ekscytująco, zaskakująco i kobieco ! Inspirujesz mnie :)

riennahera pisze...

Jak z Jaskiniowców! Oczywiście stanik super.

PotatoEater pisze...

hehe, widzę, że dużo osób dziś jest trendi :D

yeah! pisze...

zapraszaym na blog o szafiarkach początkujących i tych dobrze znanych :) zaktki-polskich-szaf.blogspot.com

Unknown pisze...

Animalowe printy i buduarowy dizajn w jednym, mrau.. ;)

Natalka pisze...

Extra! zaskoczyłaś mnie, niezły masz ten stanik :)

Agata pisze...

Ojj nienienie. Nigdy się nie przekonam do tych staników na wierzchu. ;)
Przesada wg mnie.

Anonimowy pisze...

Ostatnio oglądałam wiele blogów szafiarek, potrafi e zrozumie c różne trendy, próby inspiracje,a el to jak Ty si e ubierasz to po prostu masakra. Zywkle wygladasz w tym jak w workach, nie potrafiz w ogole podkreślić własnej urody

ciuchomanka pisze...

Zabawnie to wyszło:) A niektóre czytelniczki, sądząc po komentarzach, dały sie wkręcić:P

Anonimowy pisze...

oj Marcelina :P zawsze oryginalna :D ale nie łaź mi więcej w staniku na wierzchu!

Anonimowy pisze...

porażka... :/

Mekinking pisze...

dzięki dziewczęta :) róbmy więcej takich akcji, bo wyraźnie wywołują silne emocje
Drodzy anonimowi czytelnicy, tak to był żart :)

Anonimowy pisze...

to się cieszę, że żart :D:D:D

Anonimowy pisze...

dla mnie masakrycznie się ubierasz, nie tylko na tym poście

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply