niedziela, 28 lutego 2010

95. Myszka Miki kontratakuje!

Czuć już zbliżającą się wiosnę, a co za tym idzie pogodę w kratkę. Na samą myśl o zimnych porankach i wieczorach, podczas gdy w dzień słońce grzeje, zgrzytam zębami. Ale cóż począć? Nie pozostaje nic innego, jak uzbroić się w koszulki z Myszką Miki i marynarki i stanąć do boju o szybkie lato.

Spring is coming along with the changeable weather. I don't wanna think about those cold mornings and evenings and hot days. But what should we do? Nothing but brace ourselves, wear Mickey Mouse longsleeves and fight for the soon-to-be summer.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Marynarka / Jacket - SH Ralf Lauren
Bluzka / Longsleeve - House Disney Collection
Spodnie / Trousers - prezent / gift
Pierścionek / Ring - prezent / gift
Buty / Shoes - Deichmann

Ciao!

8 komentarzy. Miłego dnia!:

Sannas Land of Illusion pisze...

Miki jest bardzo rezweselającym akcentem. Zawsze jak mam gorszy nastrój wciągam moją bluzę z Myszką Miki ;p I widzę świetne buty, też je mam. Na innych mi się podobają strasznie, ale nie na mnie ;p
Dziękuję :*

Natalka pisze...

Koszulka jest pozytywna,masz również śliczny pierścionek :)

bloo90fashion pisze...

prosto i fajnie :)))

Gosia pisze...

mam z tej kolekcji podobną koszulkę,pokazywałam już też na blogu,świetne są :)

Erill pisze...

Bardzo fajnie wyglądasz :)
Idealnie wpisuje sie to w trend ktory mi sie bardzo podoba czyli koszulka z nadrukiem i marynarka :) Super :)

Fermina pisze...

a mnie się najbardziej 2 zdjęcie podoba! Świetne jest :)

Biurowa pisze...

Fajnie to wszystko razem wygląda.
A poza tym masz nogi do nieba :)

ewe pisze...

bardzo stylowa marynarka

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply