poniedziałek, 24 sierpnia 2009

35. Carrie Bradshaw i vintage, vintage, vintage!

Prawdopodobnie nie wszyscy o tym wiedzą, ale jestem wielką fanką serialu Seks w wielkim mieście. Oglądam go chyba od czasu jak pojawił się w polskiej telewizji, doskonale pamiętam jak we wtorkowe wieczory, po Wideotece dorosłego człowieka zasiadałam przed telewizorem i chłonęłam Nowy Jork (lub nie we wtorkowy wieczór, bo fanka ze mnie taka, że nie pamiętam czy serial leciał we wtorek, środek, czwartek?). Jakby nie patrzeć, miłość do Samanthy, Charlotte, Carrie i Mirandy pozostała i to nadal na pierwszym miejscu pomimo mojego zauroczenia Chirurgami, Przyjaciółmi, Housem i czym tam jeszcze. W końcu co może przebić seks? Eeee, "Seks"?

Dlatego w ogóle się nie zawahałam gdy w lumpeksie zobaczyłam to fantastyczne bolerko. Serialowa Carrie chyba nigdy nie miała na sobie nic podobnego, ale wzory kwiatowe nie były jej obce, od dzisiaj nie są obce również mnie.

Probably it's not a well-known fact, but I'm a huge SATC fan. I've been watching it since it was aired for the first time in Polish TV. And I'm still in love with Samantha, Charlotte, Carrie and Miranda despite my crush on Grey's Anatomy, Friends, House M.D. and so. Basically, what's better than sex? I mean "Sex"?

That's why I had no doubt when I saw this amazing jacket. I presume Carrie has never worn anything like that, but floral clothes were definately her choise. And now so are mine.





A na deser moja najnowsza zdobycz, retro torba na laptopa, zwana także aktówką:
And as an icing on the cake, my newest retro laptop bag:



Bolerko Laura Ashley/Jacket: SH
Legginsy/Leggins: Veromoda
Bluzka/Top: SH
Aktówka/Bag: SH
Naszyjnik/Necklace: Handmade

12 komentarzy. Miłego dnia!:

Anonimowy pisze...

genialna ta retro torba na laptopa ;d

Ula pisze...

Torba jest boska, a fanka SATC to i ja jestem;)

magda pisze...

podoba mi się jak połączyłaś bolerko z tymi leginsami, które mi wyglądają na fajowe dżinsy, dodają pazura :] naprawdę mieści się tam laptop??? :] suuuper!

Mekinking pisze...

@ Ula: każda fanka satc jest tu mile widziana, chętnie wymienię poglądy na każdy satc-owy temat ;p

@ magda: mieści się, mieści. ale w planach mam zamienienie retro-torby-na-laptopa na retro-torbę-podróżną, jest akurat na podręczny pociągowy bagaż :)

Honorata pisze...

Bolerko jest boskie i myślałam, że masz na sobie dżinsy :) A torba bardzo elegancka.

playwithfashion pisze...

Mega bolerka, ale torba też MISTRZOWSKA!!!!

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

wiele fashionistek uwielbia ten serial:) I ja rowniez:) marmurkowe legginsy sa cudne!

http://jeadorefashion.blogspot.com

Gia pisze...

Jest po prostu boskie!

Anonimowy pisze...

Piękne kwieciste wdzianko ;-))

Fermina pisze...

bardzo chętnie bym się spotkała, wiec można się zastanowić nad jakimś spotkaniem. Była również jedna dziewczyna z bdg, która miała szafę, ale chyba już ją zawiesiła niestety. Zawsze możemy się na początek spotkać we dwie, a może później z czasem się rozwinie ;)
ps. najlepiej zgadać się przez maile ;)

Clara Campelo pisze...

great photos. love the jacket printed.
you are beautiful.

xx
http://zebratrash.blogspot.com/

Niviarsiaq pisze...

I love this look! the acid washed trousers are super cool!

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply