środa, 10 czerwca 2009

7. one jakobson, please.

z okazji zdanego egzaminu, nie zrobiłam dziś dosłownie nic. nie chciało mi się nawet przepakować na dysk zdjęć dzisiejszego egzaminowo-zaliczeniowego uniformu. zrobiłam za to fajne chmury, potem zmiksowałam je w gimpie i się zrobił mały chmurny set. coś zaczynam lubić chmury, a może to dlatego, że z balkonu tak fajnie je widać

on the occasion of a passed exam, today i did nothing. i didn't even send the photos of today's photos from my camera. however i caught these great clouds, than gimp'ed them and voila: cloude set. i'm kinda going to like clouds, or maybe it's because i have such a great view from my balcony







a naprawdę to wyglądało tak. zaczynam coraz bardziej lubić gimpa, chociaż nadal nic nie umiem w nim zrobić ;)

0 komentarzy. Miłego dnia!:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply