niedziela, 5 kwietnia 2009

Wow!

Wow! Zdecydowałam się założyć bloga i o niego dbać. Dotychczas byłam w stanie regularnie odwiedzać tylko jedno forum, mam nadzieję, że uda mi się regularnie odwiedzać mojego bloga.
Przede wszystkim się przedstawię, bo tak chyba każe savoir-vivre, na żywo jestem Marcelina, w Internecie zdecydowanie Mekinking :)
Blog w założeniu ma być zmieszany, nie wstrząśnięty, czyli po trosze modowy, po trosze hendmejdowy, bo nie umiem się zdecydować co jest fajniejsze, a na kilka blogów jestem za mało systematyczna, niestety. Hendmejdem zajmuję się już długo, internetowe szafy przeglądam też od jakiegoś czasu, ale ostatnio coraz częściej miałam ochotę pstryknąć fotkę nie tylko mojej biżuterii, ale też sobie, może budzi się moje próżne ja.
Jakby nie patrzeć, do biegu, gotowi, start!

0 komentarzy. Miłego dnia!:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią, pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będę wtedy mogła odpowiedzieć.

I would really enjoy it if you share your opinion, just remember to sign it, so I could reply